Ми прагнемо зробити ваші онлайн-покупки в інтернет-магазині "Кросівка" максимально зручними та безпечними. Нижче наведено подробиці про доставку та оплату товарів, придбаних у нашому інтернет-магазині:
Доставка:
- Ми здійснюємо доставку по Україні логістичноюслужбою "Нова Пошта", щоб замовлення прибуло до вас максимально оперативно.
- Також можливийсамовивіз(Київ).
Способи оплати:
Ми пропонуємо кілька способів оплати, щоб ви могли вибрати найбільш зручний для вас.
- Оплата банківською карткою. Ми приймаємо онлайн-платежі за допомогою карток Visa, MasterCard та інших популярних платіжних систем. Передплата здійснюється в національній валюті за курсом, визначеним на момент замовлення. Номер розрахункового рахунку та інші необхідні реквізити ми надсилаємо вам за допомогою СМС, Viber-повідомлення або Telegram. Після оплати потрібний товар буде відправлено перевізником "Нова Пошта" за реквізитами, що вказав замовник.
- Оплата при отриманні. Ви можете сплатити своє замовлення при отриманні його у відділенні/поштоматі/від кур'єра "Нової Пошти".
- За фактом (самовивіз у Києві). Оплата готівкою за придбаний товар за фактом у нашому представництві-магазині у Києві. Після оформлення замовлення з вами зв'яжеться наш менеджер і детально проконсультує про час вашого візиту. Оплата провадиться в національній валюті за курсом, визначеним на момент замовлення.
- Безготівковий розрахунок. Тільки для Приватних Підприємств (ПП, ФОП, ТОВ тощо). Після оформлення замовлення з вами зв'яжеться наш менеджер і на вказану вами адресу електронної пошти надішле "рахунок-фактуру". Подальше оформлення замовлення здійснюватиметься із представником сайту krossovka.com.ua у телефонному режимі.
- Ви можете швидко та безпечно оплатити свої покупки за допомогою LiqPay. LiqPay – це сучасна та зручна платформа для проведення онлайн-платежів. LiqPay підтримує оплату з банківських карток Visa та MasterCard, а також через електронні гаманці. Ваша безпека та конфіденційність гарантовані завдяки використанню сучасних технологій шифрування.
Що робити, якщо хочу повернути чи обміняти товар?
Обміну та поверненню не підлягають товари, визначені у Законі України "Про захист прав споживачів"
- Зв'язатися з менеджером за телефоном 0670771667 або 0950171667, повідомивши про бажання повернення товару, придбаного у нашому інтернет-магазині.
- Згідно з інструкціями менеджера відправити товар назад до магазину.
- Після отримання та вивчення товару протягом трьох робочих днів з вами зв'яжеться менеджер, уточнивши питання обміну чи повернення вартості. Будь-яке відправлення нового товару з боку інтернет-магазину "Кросівка" можливе тільки ПІСЛЯ отримання товару, що не підійшов, в магазині.
- Компенсація вартості товару за гарантією магазину здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару, за умови, що на товар поширюється гарантія.
Ми гарантуємо безпеку всіх ваших транзакцій та конфіденційність ваших даних при покупці у нашому магазині. Якщо у вас виникли питання про доставку або оплату, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів, і ми допоможемо вам.