Гарантія обміну та повернення
Гарантія інтернет-магазину "Кросівка" 14 днів з моменту покупки. Ви можете обміняти товар, повернути його за умови, що не порушено цілісність, комплектність, товар не втратив споживчих властивостей та свій вигляд на момент продажу. Основа – наявність чека, документа про оплату, упаковки, бірок/лейблів.
Гарантія виробника може даватися на більший термін. Ви можете замінити або виправити товар у сервісному центрі виробника, якщо останній надає таку гарантію. Основа – наявність гарантійного талону виробника.
Як обміняти товар?
Обмін та повернення товару у 14 днів з моменту купівлі здійснюється на підставі Закону України «Про захист прав споживачів» у його редакції, ухваленій на день купівлі товару.
- Зв'язатися з менеджером інтернет-магазин «Кросівка» за телефоном 0670771667, 0950171667, надіслати нам у вільній формі заяву на повернення електронною поштою sales@krossovka.com.ua
- Вкажіть у заяві дату купівлі, найменування товару, свої ПІБ, контактні дані.
- Відповідно до порад менеджера упакувати товар і відправити на те відділення перевізника, яке вам вкажуть.
- Після отримання та вивчення товару в магазині зв'яжеться менеджер інтернет-магазину «Кросівка», для уточнення деталей обміну або компенсації вартості. Будь-яке відправлення нового товару з боку «Кросівки» вам можливе тільки після отримання товару, що не підійшов, на відділенні компанії-перевізника.
- Ми компенсуємо вартість товару або обміняємо його протягом 7 робочих моментів отримання заяви та товару на відділенні перевізника, за умови, що на товар поширюється гарантія (він не втратив споживчих властивостей, не має слідів носіння/використання, збережена оригінальна упаковка, лейбли, ярлики).
Як упакувати товар, щоб його можна було повернути протягом 14 днів?
- Коли ви відкриваєте посилку, не рвіть, не ріжте або не псуйте іншими методами цілісність фірмової коробки або упаковки. Відкривайте їх лише у призначеному для цього місці.
- Розірвана або зіпсована фірмова коробка, розкрита в непризначеному для цього місці, може спричинити відмову в обміні або поверненні грошей.
- Одяг, взуття ми не рекомендуємо приміряти на місці видачі компанії-перевізника. На них можуть потрапити пил, бруд, через що речі втратять товарний вигляд. Брудні, запорошені, у плямах речі можуть бути причиною відмови в обміні або поверненні грошей.
- Якщо після покупки у вас залишилися сумніви, чи підійшов товар – не знімайте з нього бірок, не викидайте упаковку, пломби, фінансові документи. Відсутність хоча б однієї з цих умов може бути причиною відмови в обміні чи поверненні грошей.
- При упаковці товару на повернення не можна обмотувати оригінальні коробки скотчем, заклеювати, використовувати скоби, цвяхи або інші типи кріплення, що порушують цілісність оригінальної коробки. Покладіть їх у чистий пакет та/або обмотайте захисною плівкою. У вологу погоду та для кращої безпеки рекомендуємо використовувати пакувальний стретч.
- Операція обміну чи повернення грошей можлива у разі дотримання вищеописаних правил, а також умов, прописаних у Законі України «Про захист прав споживача» (редакція – на момент купівлі товару).
Товари, які не підлягають поверненню та обміну за українським законодавством:
- Вироби, що втратили товарний вигляд, властивості, без фабричних пломб, ярликів, чека, гарантійного талона.
- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни,
- швейні і трикотажні вироби,
- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір,
- корсетні товари,
- парфюмерно-косметичні вироби,
- пір'яно-пухові вироби,
- дитячі іграшки м'які,
- дитячі іграшки гумові надувні,
- зубні щітки,
- мундштуки,
- апарати для гоління,
- помазки для гоління,
- гребінці, гребінці і щітки масажні,
- сурдини (для духових музичних інструментів),
- скрипкові підборіддя,
- рукавички,
- тканини,
- тюлегардинні і мереживні полотна,
- килимові вироби метражні,
- білизна натільна,
- білизна постільна,
- панчішно-шкарпеткові вироби,
- товари в аерозольній упаковці,
- друковані видання,
- лінійний і листковий металопрокат, трубна продукція пиломатеріали, погонні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревоволокнисті і деревостружкові плити фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір визначений покупцем (замовником),
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом,
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки),
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо),
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо),
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005) за ДСТУ 19917-93 матрац відноситься до категорії «Меблі для сидіння та лежання». Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні приналежності відносяться до категорії «Швейні та трикотажні вироби».
Де відбувається обмін товару?
Обмін здійснюється шляхом відправки товару на вихідне відділення (склад) перевізника, на ім'я одержувача, якого вкаже менеджер магазину при дзвінку.