0

Гарантії магазина взуття Кросівка

Інтернет-магазин «Кросівка» здійснює комерційну діяльність на території України з 2020 року. Нашим покупцям надаються такі види гарантій:

  1. Гарантія магазину (на термін до 14 днів з моменту продажу). Якщо товар не підійшов, має дефекти - ви можете повернути або обміняти товар в цей термін, якщо він не визначений Законом України як такий, що поверненню та обміну не підлягає (повний список нижче). Обмін і повернення товару можливі лише в тому випадку, якщо він не використовувався, збережений товарний вид, властивості, пломби, ярлики, є розрахунковий документ.
  2. Гарантія виробника (надається не всіма виробниками). Гарантійне обслуговування здійснюється на основі заповненого в магазині гарантійного талона в сервісному центрі виробника. Термін дії гарантії виробника уточнюйте.

Обмін і повернення товару по гарантії регулюється Законом України «Про захист прав споживачів» в його редакції, прийнятій на день покупки товару.

Які товари не підлягають поверненню та обміну:

  • товар з втраченим товарним виглядом, властивостями, без фабричних пломб, ярликів, чека,
  • продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни,
  • швейні і трикотажні вироби,
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір,
  • корсетні товари,
  • парфюмерно-косметичні вироби,
  • пір'яно-пухові вироби,
  • дитячі іграшки м'які,
  • дитячі іграшки гумові надувні,
  • зубні щітки,
  • мундштуки,
  • апарати для гоління,
  • помазки для гоління,
  • гребінці, гребінці і щітки масажні,
  • сурдини (для духових музичних інструментів),
  • скрипкові підборіддя,
  • рукавички,
  • тканини,
  • тюлегардинні і мереживні полотна,
  • килимові вироби метражні,
  • білизна натільна,
  • білизна постільна,
  • панчішно-шкарпеткові вироби,
  • товари в аерозольній упаковці,
  • друковані видання,
  • лінійний і листковий металопрокат, трубна продукція пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокністие і деревостружкові плити фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір визначений покупцем (замовником),
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом,
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки),
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо),
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо),
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N тисяча шістсот сорок дві (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1 173 (1173-2005-п) від 07.12.2005) за ГОСТом 19917-93 матрац відноситься до категорії «Меблі для сидіння та лежання». Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні приналежності відносяться до категорії «Швейні та трикотажні вироби».

Де і як проводиться обмін товару або повернення грошей?

  • Ви повинні зв'язатися з нашим менеджером за телефонами, вказаними в шапці сайту і відповідно до його інструкцій упакувати і відправити товар назад в магазин.
  • Оплата відправки товару здійснюється покупцем.
  • Після того, як ми отримаємо товар в магазині, ми оглянемо його на наявність дефектів, браку і компенсуємо вам його вартість або обміняємо. Компенсація вартості товару по гарантії магазину здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару в магазині, за умови, що на товар поширюється гарантія.
  • Компенсація магазином гарантій виробника не проводиться.
  • Якщо ви хочете передати товар з рук в руки - обмін здійснюється в точці видачі м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського (колишня. Урицького), 16Б, ЖК "Квартет".

Як оглянути і упакувати товар, щоб його можна було повернути протягом 14 днів?

Відкриваючи упаковку з товаром, не можна рвати, різати або будь-яким іншим чином псувати цілісність фірмової коробки виробника в місцях, не призначених для розтину.

Взуття, одяг не можна приміряти прямо у відділеннях компаній-перевізників, так як вони можуть втратити товарний вигляд через пил, бруд. Якщо ви сумніваєтеся чи підійшов вам товар - не видаляйте жодних ярликів, бирок, пломб до прийняття остаточного рішення щодо нього протягом 14 днів. В цей же час не викидайте упаковку, не використовуйте брендові коробки, не порушуйте їх цілісність.

Протягом гарантійного терміну ОБОВ'ЯЗКОВО зберігайте чек (квитанцію, розрахункові документи) і (або) гарантійний талон.

Не можна при перепакуванні оригінальних коробок виробника обмотувати їх скотчем, заклеювати, використовувати скоби або цвяхи.

Операція обміну товару або повернення грошей можлива тільки в тому випадку, якщо виконані всі перераховані вище умови, а також умови, що прописані в Законі України «Про захист прав споживача» (редакція - на момент покупки товару).

З повагою Адміністрація.

Ми у соцмережах